Ajna Dea

Egyik nap arra ébredtem, én vagyok Ajna Dea, és egy színdarab készül kibújni a klaviatúrámból . Ez a blog egyfajta werkblog, azaz bemutatja a mű születésének körülményeit. SEGÍTS NEKEM: Írd le, ami szívedet nyomja, írd le, hogy más is tudja! Te leírod, én megírom, jobb neked, és több nekem. Segíts, hogy segíthessek. Segíts, hogy megértsenek, és újra tiszteljenek! (ajnadea@hotmail.com)

Friss topikok

  • nomad: Azért van akit a neten is élvezet olvasni, de még ő sem mondott le a nyomtatott könyvről:) www.sze... (2012.02.09. 17:10) Könyvet írok a Való Világban

Címkék

Nyájas eü-birkanyáj

2011.12.25. 20:37 ajnadea

Hirtelen nehezen tudom eldönteni, hogy az Újhold tehet róla, pedig az kedvez az újrakezdésnek, vagy a karácsonyi illatok, a töltött káposzta, netán a halászlé a hibás,hogy írói válságban vagyok. 

A barátnőm szerint - aki szintén aktív tollforgató - az anyaggyűjtés fázisában vagyok.

Valóban anyagot gyűjtenék a NőVérfürdőhöz?

Bevallom, nem kell gyűjtenem az anyagot, mert a magyar nővértársadalomban mindig történik valami szomorú, mondjuk meghal egy velem napra azonos korú nő. Vagy valami felháborító. Ígérik a pulykapénzt, ami egy galambra is kevés lenne. Vagy valami botrányos, gondolok itt a mondvacsinált morfin-ügyre. Mert ugye azt senki sem hiszi el, hogy nem az Élénk Fantázia apuka és a Hatalom Mániás anyuka édes gyermeke ez az Összeesküvés Elméletre emlékeztető történet.

Mégis azt mondom, hogy mi, eü. dolgozók vagyunk a Birkák. Bégetünk egy kicsit a karámba menet, de mégis megyünk, pedig már a terelőkutya is rég eltűnt a színről. 

Vajon miért vagyunk birkák? Miért bégetünk? Attól talán megváltozik, megjavul bármi? 

Én biztos vagyok benne, hogy először nekünk kell másképpen gondolkodni/dönteni és cselekedni.

Nem mutogathatunk tovább kifelé, hogy ők tehetnek róla,ők nem adnak eleget enni,

ők nem néznek bennünket semmibe, ők zsákmányolnak ki, miattuk éhezünk, fázunk, ők a hibásak.

NEM ÉS NEM.

Személy szerint a saját sorsomért csak én vagyok a felelős.

(Ebből következik, hogy te pedig a tiedért. Ez a törvény, ha tetszik, ha nem. Azért tartasz ott, ahol tartasz, mert ott akarsz lenni. Most utálhatsz, azt is megengedem. Olvass sikerkönyveket, vagy spirituális műveket, ha nem hiszel nekem. Minden nagy Tanító megmondta, hogy sorsunk kovácsai vagyunk.)

Én jobbítani akarok. Méghozzá gyökeresen. A társadalom együtt érző támogatására számítok, ezért eldöntöttem (nem tudom honnan és mikor jött az ötlet), hogy megírom a nővérek sorsát ábrázoló színdarabot. Ezt tudom hozzátenni a nagy közöshöz. Ez az én szolgálatom, a felajánlásom, hogy jobb legyen nekünk.

Már létezik a társulat is, aki színre vinné. :-)))

Tehát nem írói válságban vagyok, hanem anyagot gyűjtök, amihez te is hozzá tudod tenni a pici felajánlásodat. Hogy milyen formában?

Itt el tudod olvasni a részleteket: 

http://novervagyok.blog.hu/2011/11/19/title_1648716

http://novervagyok.blog.hu/2011/11/14/mi_fan_terem_a_nover

Írd le a sorsodat, a te sztoridat, hogy be tudjam építeni a nagy kerek egészbe. Hadd tudja meg az összes ma még(!) egészséges, már beteg, laikus és szakmabeli, hogy mi az a NŐVÉR!  

írj nekem: ajnadea@hotmail.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ajnadea.blog.hu/api/trackback/id/tr943495478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása